Wahai para syuhada, terbanglah menuju ke RabbMu dalam keadaan yang gembira

Monday 22 July 2013

Statement golongan Al Riddah (murtad)


Ini adalah salah satu statement yang saya bergaduh dengan admin page murtad di FB.. 



"Tak... tak takut dengan Azab Allah sebab tak percaya... tak percaya dengan neraka pun... satu konsep yang bodoh..."




Ramai berkata mengapa saya mahu menentang sebuah organisasi anti islam yang sangat berpengaruh ??

Jawapan saya : 'Sekiranya aku ditanya oleh Allah apakah amanah aku dalam menegakkan Islam,Allah tahu aku sedang bergaduh dengan kumpulan musyrikin ini'

Soalan lain : Kau bagaikan menempah maut di dalam mulut buaya.. Hentikanlah semua ini.. biarlah mereka menghina..

Jawapan saya : 'Biar mereka menghina??? maaf aku bukan jenis membiarkan segalanya... walaupun pada pandangan orang aku jenis tidak berjuang habis-habisan,tetapi aku simpan semuanya itu kerana tak mahu dicop takbur..'

No comments:

Post a Comment