Wahai para syuhada, terbanglah menuju ke RabbMu dalam keadaan yang gembira

Friday 7 June 2013

Eh,mereka buat apa tu ?


Asalnya bila kita sekali imbas gambar ini,mungkin tiada apa yang berlaku.. sebab saya hanya capture gambar sahaja,bukannya video penuh.. Pada asalnya saya juga tidak mahu percaya dia melakukan perkara tidak senonoh,tetapi saya sudah ada bukti kukuh,malahan saya sudah melihat penuh video tersebut.Inilah yang berlaku dalam era masyarakat sekarang.. Bagaimana kita harus membendung masalah ini.. Pada asalnya saya beranggapan bahawa mereka mungkin membetulkan sesuatu tetapi saya bukannya bodoh atau pendek akal.. Setelah pemerhatian saya sejauh dan sedalam mungkin,saya menyokong teori mereka yang menghina perbuatan terkutuk ini.Penguatkuasaan undang-undang juga masih tidak memadai.Hasilnya,masih ramai yang mahu melakukan perkara seperti ini.Moga mereka insaf dan kembali ke pangkal jalan..

No comments:

Post a Comment